close

Your Love Never Fails 你愛永不止息

Nothing can separate

Even if I ran away

Your love never fails

I know I still make mistakes

But You have new mercies for me everyday

Your love never fails

任何都不能隔絕

即便我想逃離

你愛永不止息

我知仍會犯錯

但你憐憫日日更新

你愛永不止息

You stay the same through the ages

Your love never changes

There may be pain in the night

But joy comes in the morning

And when the oceans rage

I don't have to be afraid

Because I know that You love me

Your love never fails

你是亙古不變

你愛永不改變

一宿雖有哭泣

早晨必要歡呼

即使大海翻騰

我卻不必害怕

因我知你愛我

你愛永不止息

The wind is strong and the water's deep

But I'm not alone here in these open seas

Your love never fails

The chasm is far too wide

I never thought I'd reach the other side

Your love never fails

在狂風深海中

但我並不孤獨

你愛永不止息

鴻溝是太寬大

我未想能到達彼岸

你愛永不止息 

You make all things work together for my good

你使萬事互相效力為叫我得益處

Newsboys是U.S.A推廣福音音樂的一個樂團名字,

Your Love Never Fails是God's Not Dead專輯裡的歌,

核心是向缺乏信仰的世界強調   神的存在。

年輕人喜愛的Joshua Band約書亞樂團,

也以中文翻唱發表在HAPPY DAY專輯曲目:你愛不失敗。

三隻小小羊的媽不崇拜任何偶像團體,

不探討當代或流行或抒情或搖滾等形式曲風,

聽後很單純地感覺還不錯聽所以分享,

重點是最後那句歌詞:

You make all things work together for my good

引用自羅馬書第八章第28節:

我們曉得萬事都互相效力,叫愛神的人得益處,就是按他旨意被召的人。